A great job - looking really cool! Can you please post a pic of how you mounted the trunk opener? I want to clean up the trunk on my 55 Buick Super too but i dont know how to....
I drenched her in 2k-black this weekend, gonna let it sink in for a couple of months then it's time for some candypaint and panels
Bad***! Blir ju hur bra som helst! Klar i sommar eller blir det för tight? Har en patinerad 55'a också som behöver luftfjädring, några tips utöver det vanliga vid montering? Vilka bälgar kör du på? Keep up the good work!
Kommer nog ut i sommar om det inte krånglar allt för mycket, blir isåfall som svart o blåser på lack i höst kanske. Nja vetefan jag kör slamspecialties bälgar runtom, har för mig det är 'ss7', har ju inte hunnit prova ut än så tips är nog för tidigt fick göra kickup o droppade spindlar för att få ner den så lågt som jag ville, drog med sig en hel del som uppflytt av avg***ystem o kardantunnel o skuffgolv, kör ju öppen kardan nu iofs, ball kärra förresten [emoji106]
Looks great! Thanks for the update! I really like the black, but can't wait to see it with the candy too!
Not much really, just some small things been busy with other things like beer and stuff this summer. But i have put some miles on her so my list of work this winter is growing bigger